Ohiboka

O stronie i o mnie


O stronie

Ohiboka – po arabsku oznacza „kocham cię” w oryginale wygląda tak:
(o ile Arab, od którego to wiem nie nabijał się ze mnie).

Miejsce gdzie przede wszystkim zamieszczam swoje prace. Czasami zdarza mi się również umieścić jakąś poradę jak zrobić którąś z pokazanych wcześniej prac. Strona została utworzona w marcu 2006 roku i…

– gości ponad 800 osób dziennie,

– zawiera 164 prace w tym: 83 bransoletki z muliny, 41 par kolczyków i ponad 29 szydełkowych maskotek.

(stan na 7.02.2011)

O mnie

Agnieszka

22 lata, od października 2008 studentka informatyki na Politechnice Wrocławskiej, do niedawna mieszkająca w Łodzi.

Od 9 roku życia plecie bransoletki z muliny, trochę krócej szydełkuje, od niedawna do muliny i kordonka dołączyły też koraliki i druciki. Sporo czyta, słucha, a najwięcej czasu spędza przed komputerem czytając RSSy i inne bzdury. Uwielbia czekoladę, Wrocław, nowinki technologiczne, fotografię, podróże i komedie romantyczne :)

last.fm – czyli czego słucham

flickr – czyli moje zdjęcia

picasa – czyli więcej zdjęć

filmaster – czyli co oglądam

facebook – czyli gdzie marnuję czas

Nie sprzedaję bransoletek, ani innych wyrobów

mail: aga.glabala@gmail.com

11 komentarze do “O stronie i o mnie”


dziękuje Ci serdecznie za pomoc ^^

Witaj!
Ja z zapytaniem czy umiałabyś rozrysować wzór na bransoletkę z muliny, mianowicie- gwiazdę dawida. Próbowałam i mi nie wychodziło ;/ byłbabym wdzięczna jeśli niedługo odpowiesz mi na mojego maila.
Pozdrawiam.

[…] masz lat? Jak długo robisz bransoletki? o stronie i o mnie Kategorie: jak zrobić? – bransoletki z muliny Wpis dodany 8 June, 2008 o 21:51 Możesz […]

test

Witaj,

Byłam na Twoich warsztatach na SAFie i robiłam taką fajną bransoletkę z wzoru. To były kolorowe romby na czarnym tle. Nitek było chyba 16, w tym 4 czarne. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć tego schematu, czy masz go gdzieś może? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc!

Pozdrawiam,
Agata

Hej, tu masz: http://patterns.ohiboka.com/bracelet/16/ :)

Mam prośbę mogłabyś zamieścić więcej instrukcji dotyczących robienia zwierząt z koralików. Widziałam np. żyrafę albo słonia w 3D ale nie wiem jak je zrobić. Będę bardzo wdzięczna.

hej :)
mam pytanie , mogłabyś mi powiedzieć dać wzory literek i wogóle jak robi sie bransoletki z muliny z napisami ?

Hej mam taką serdeczną prośbę moglabys mi na emaila dokladnie napisac w jaki sposób i ile potrzebuje muliny żeby zrobić napis <3 MISIEK <3 proszę o jak najszybszy kontakt z góry dziękuję ;)

Hej :) Bardzo podoba mi się pomysł z tworzeniem wzorów, jednak, chciałabym mieć możliwość wydrukować potrzebny mi wzór :p

mam zdjęcie potrzebnego mi splotu ale nigdzie nie moge znaleźć instrukcji jaka to technika.. prosił bym o kontakt:))) prześle foto na email

dzieki, pozdrawiam

Dodaj komentarz


Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *.

Copyright © 2017 - Ohiboka